A hét video-ja

2010. április 16., péntek

New Moon 1.fejezet (1.rész) részlet


New Moon 1.fejezet A Buli (1.rész) részlet

A PLAFONT BÁMULVA GONDOLKOZTAM AZON valyon mi lenne velem Bella nélkül.A válasz egyértelmű mégis nagyon kiváncsi vagyok rá.Életem szerelme  nélkül egyszerüen képtelen lennék élni. És nem is akarok a szerelem nélkül élni. Ugy érzem sikerült megtanulnom kezelni az önuralmamat és nem történhet semmi olyan amit nem tervezek előre. Bella vérének csábitása még mindig bennem van és úgy sejtem hogy mindig bennem lesz.Ez ellen nem is harcolhatok, pont ahogy a szerelem ellen sem. Az elején talán úgy viselkedtem mint egy gyerek aki egyszerre csábit és szeret valamit. Egy gyermek aki megszeretné izlelni a csokit, de egyben olyan szép hogy képtelen lenne megenni.Naponta elgondolkozom azon milyen is lenne ha Bella vére beteliteni száraz, kaparó torkomat.Ilyenkor, mint most is a szomly kinoz.

Nem gondolhatok ilyen butaságokra amikor ma van Bella születésnapja. Már látom magam elött meglepett és dühös arckifejezését amint megtudja Alice mire készül. Próbálkoztam azzal hogy lebeszélem, de észre sem vesz. Néha engem is idegesit Alice, de tulajdon képpen igazán jó ötlet hogy egy ilyen jelentős nap mint a mai meglegyen ünnepelve.Az én Bellám nem minden nap lesz 18 éves.

1 megjegyzés:

kat írta...

Nagyon aranyos lett ez a rész,ahogy Edward bíbelődik rajta...tetszik :)
Várom a kövi részt!Pusy